PRIDE

Pierwsze fotki na logu: parada geojw i lezbijek w Amsterdamie. 370tys ludzi obecnych. ) zapraszam tutaj: http://www.flickr.com/photos/44337350@N00/sets/72157594494841872/show/

5 komentarzy:

nzn pisze...

gdybys wczesniej do amsta przyjechal to i gole pindole bys fotografowal .P

prodeus pisze...

widze, ze zdjecia nie obrobione :P

kubb pisze...

no nie obrabiane i po kiepskiej selekcji, jednak nootbook by sie przydal strasznie bo w kafejce to lipa a nie robota, pozdrawiam.

obar pisze...

ty ziomus kiedy bedziesz na dzielni?

Anonimowy pisze...

Steady/

Yo men jak twoje podroze konczysz juz je ? ja mam wylot 13 wrzesnia i jakos 14 bede w Polsce wiec sie musimy jakos zgadac :) wowo to juz pewnie cos ponad pol rku Ciebie nie widzialem (;

USA OK !